"Én a reklámot nem tekintem se művészeti ágnak, se szórakoztató műfajnak - szerintem a reklám ismeretközlő eszköz. Amikor reklámot írok, nem arra törekszem, hogy az emberek "kreatívnak" találják. Azt akarom, hogy legyen annyira érdekes, hogy megvegyék miatta az árut.Mikor Aiszkhinész beszélt, azt mondták az emberek: "De jól beszél." De amikor Demoszthenész szólt hozzájuk, azt mondták: "Gyerünk Fülöp király ellen!"
-Ogilvy a reklámról
avagy Angol:Magyar 3:6, kicsit másképp!
http://www.youtube.com/watch?v=pMu2TnPuaO4
Az egész ötlet onnan indult ki, illetve hálózik tovább, hogy volt egy álláshirdetés, ahol Szósölmédia pozícióra lehetett pályázni, ekkor kerültem közeli kapcsolatba a vírusfilmekkel. Naná hogy belevágok, mivel semmi tapasztalatom nincs és még a végén megnyerem! Szóval az álmok, a célok a helyén, azóta kezd lecsengeni a hirdetés, kiértékelés, majd az interjú. Ám amikor megpillantottam egy reklámot, nevezzük nevén a gyereket Pepsi- ami véleményem szerint zseniális vírusfilm-, aminek a története egy irányzatot indít el, ami Ékes példája annak, hogy lehet a hülyeséget-ami itt pozitív értelemben értendő- pénzre váltani.(hopp egy barokkos körmondat, aki tudja hol a mondat eleje jelezze a kertitörpénél!).
http://www.youtube.com/watch?v=eXfNnSOOoVc
Az ötlet elég magasan szárnyalt tovább a fejemben, már leforgattam a filmet és épp azon filozofálgattam, h hogy lehetne egy ilyet Itthon is összedobni, bár nálunk nincs Cribshez hasonló műsor, bár az elgondolás hogy Opera bálba, egy partybusszal érkezz-értsd seprűs locsoló autó- még mindig érdekes elgondolás, ha ezzel divatot teremtesz.(a forgatókönyvet akkor itt és most copyright és mindenféle védelemmel ellátom)
ITT A REKLÁM HELYE:Reklámzabálók éjszakája 2011 Reklámkatarzis déltől hajnalig!
Helyszín:Millenáris - B csarnok
Budapest
Magyarország
u.i.:én ott leszek...és Te?
Vissza a Pepsihez, szóval ha már üdítő és Kishazánk, akkor örök kötelező-most megnyílik az agyam a szabad asszociációra-
"Szia Kata vagyok. Van még egy ..." mennyire jól megmaradt, Dobó Kata debütált A miniszter félreléppel, majd miből lesz a cserebogár->
http://www.youtube.com/watch?v=43vvV7ecOTM&feature=related
A pepsi és cola harcot több dolog is említi és folyamatosan ott van mindenhol, nagyon okosan csinálják, nemcsak a termék, de az élmény, lásd ott van a Beach House a Balaton parton, napernyők, nyugágyak, molinók sátrak székekasztalokésmindenhol és mindenhol kapod az ingert-erre mondaná azt tanult kollegám hogy:
"há ott van a szemed előtt Te gyerek, nem láááátod??"
A Coca Cola Asa Griggs Candler nevéhez fűzűdök, aki a Cola eladásából csinálta meg a szerencséjét. Történt egy napon sok-sok évvel ezelőtt egy öreg városba egy vidéki orvos hajtott be, megkötötte a lovát, a hátsó ajtón keresztül csendesen belépett egy patikába, majd alkudozni kezdett a fiatal patikussal. Az orvos és a patikus több, mint fél órán keresztül halkan beszélgettek a pult mögött, aztán egyszer csak az orvos kiment a kocsijához és behozott egy nagy, régimódú üstöt, egy nagy falapátot és letette a bolt hátsó részében.
A patikus megvizsgálta az üstöt, benyúlt a belső zsebébe, kivett egy bankjegyköteget és átadta a doktornak. A köteg a patikus összes megtakarított pénzét tartalmazta!
A doktor átadott egy cédulát, amelyen le volt írva a titkos recept. A kis papírdarabkán levő szavak felértek egy király váltságdíjával! De nem az orvos számára!
Ezek a varázslatos szavak ahhoz kellettek, hogy az üstöt forrásba hozzák, de sem a doktor, sem a fiatal patikus nem tudta, milyen mesés vagyon fog kifolyni abból az üstből. Az orvos örült, a patikus óriásit kockáztatott, amikor összes megtakarított pénzét odaadta egy papírdarabkáért, egy lapátért és egy üstért cserébe.
Álmodni sem merte, hogy a befektetésének köszönhetően az üstből nagyobb vagyon fog kifolyni, mint amiről Aladdin a csodalámpájával valaha is álmodhatott volna!
A patikus valójában egy gondolatot vásárolt meg!
-és ezeket a gondolatokat, történeteket vesszük meg naponta, csak a cukormáz változik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése