-azoknak akik diákok és tudni szeretnéd, hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél
-azok számára, akik profitorientáltak és tudni szeretnék: hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet
-aki B2B-ben vagy B2C-ben gondolkozik
-aki tudni szeretné hogyan jöhet össze a reklám és a jótékonyság, vagy a szociális hajlam
-akiknek szüksége lehet inspiráló gondolatokra, közegre, emberekre
-akik nyitnak az új lehetőségek felé
In medias res, belecsapunk a dolgokba, elmarad a felvezető, helyette április vége, május eleje bővelkedik a programokban, amolyan események tavaszaként aposztrofálhatnánk, az eddigi nyomokban felbukkanó konferenciák, vagy rendezvények immár sokasodnak és szaporodnak nemcsak online, de offline is!

- budapesti helyszín:@corvin bevásárló központ
-illetve a fővároson kívül is több városban mint Debrecen, Szeged, Baja, Székesfehérvár, Pécs.
A rendezvény koncepciója a merjünk ismét \\újra gyerekek lenni ,az az egy fontos, legyetek jók most- szigorúan az újratanulás és a felzárkóztatás jegyében zajlik, remélhetőleg a fejlesztő pedagógusok kooperációjával, mely emeli az osztály értelmi színvonalát és teljesítő képességét, öhm akarom mondani sokat várok tőle!-de tényleg...
Budapesten a Grundon lehet betyárkodni, vagy célba venni, mint annakidején a Pál utcai fiúk(paul street boys), de ez nem gitt egyelet lesz.
Pre és poszt poszt, szóltam előre hogy nyomon követem!
A rege tovább folytatódik és máris ott vagyunk lélekben Siófokon, készülnk a nyárra és ezt teszi már fejben az az ezer vagyegyezerkettőszáz ember, aki a Media Hungaria 2011 konferencia résztvevője lesz az Azur Hotelben, mert a Pénz beszél május 3-án és 4-én is.
A programsorozat 16. alkalommal kerül megrendezésre. Újdonság-újdonság-figyelem! a NOL közvetíti, szemmel követhető online!
"A Kreatív elhozza a svéd trash-herceget
A Kreatív Brand & Music konferencia egyik sztárelőadója Alexander Bard, az Army of Lovers nevű svéd félvicc banda egyik tagja lesz. Arról fog beszélni, hogy miért tesz nagyon jót az átalakuló internet a márkák zenei arculatépítésének.
Brand&Music konferencia és afterparty, Helyszín: Melin Színház, időpont:11.05.19"
web:
http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music/index.php

A hazánkban idén 10 éves rendezvénysorozat új helyszínen, a Millenáris B csarnokában várja a reklámrajongókat: kibővült tematikával, szórakoztató programokkal, a világon egyedülálló módon két év reklámfilm anyagának bemutatásával, zöld-tudatos vezértémákkal, koncertekkel, dumaszínházzal és a korábbi években megszokott party hangulattal, valamint a hagyományteremtő Sportzabálók Napja kísérő rendezvénnyel...
http://www.reklamzabalok.hu/
Ennyi jó dolog után a reklám7, ami elkezdi azaz felvonja a harsonákat és a reklámzabálók akik zárják a májust. Ezt diákbarát áraival, az aktuális sajtburger ára szorozva x, valamint az infláció tükrében!! Számukra fontosak a "legkisebbek"!? és még egy érdekes, valahol a legkisebb a legnagyobb!
A diákok nevében, mivel még én is az vagyok köszönöm a rendezvények szervezőinek a lehetőséget és azt h lehetővé teszik anyagilag is h eljussunk! Most rajtunk a világ szeme, h használjuk is az ajándékot amit kaptunk!
Ééééés Te Ott Leszel?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése