Kinek ajánlom ezt a posztot:
-azoknak akik diákok és tudni szeretnéd, hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél
-azok számára, akik profitorientáltak és tudni szeretnék: hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet
-aki B2B-ben vagy B2C-ben gondolkozik
-aki tudni szeretné hogyan jöhet össze a reklám és a jótékonyság, vagy a szociális hajlam
-akiknek szüksége lehet inspiráló gondolatokra, közegre, emberekre
-akik nyitnak az új lehetőségek felé
In medias res, belecsapunk a dolgokba, elmarad a felvezető, helyette április vége, május eleje bővelkedik a programokban, amolyan események tavaszaként aposztrofálhatnánk, az eddigi nyomokban felbukkanó konferenciák, vagy rendezvények immár sokasodnak és szaporodnak nemcsak online, de offline is!
És ez annyira új és friss és ropogós, hogy csak most találtam meg,a hónap elejére az országban több helyszínnel vette kezdetét május 2-án a Reklámhét web: http://reklamhet.hu/
- budapesti helyszín:@corvin bevásárló központ
-illetve a fővároson kívül is több városban mint Debrecen, Szeged, Baja, Székesfehérvár, Pécs.
A rendezvény koncepciója a merjünk ismét \\újra gyerekek lenni ,az az egy fontos, legyetek jók most- szigorúan az újratanulás és a felzárkóztatás jegyében zajlik, remélhetőleg a fejlesztő pedagógusok kooperációjával, mely emeli az osztály értelmi színvonalát és teljesítő képességét, öhm akarom mondani sokat várok tőle!-de tényleg...
Budapesten a Grundon lehet betyárkodni, vagy célba venni, mint annakidején a Pál utcai fiúk(paul street boys), de ez nem gitt egyelet lesz.
Pre és poszt poszt, szóltam előre hogy nyomon követem!
A rege tovább folytatódik és máris ott vagyunk lélekben Siófokon, készülnk a nyárra és ezt teszi már fejben az az ezer vagyegyezerkettőszáz ember, aki a Media Hungaria 2011 konferencia résztvevője lesz az Azur Hotelben, mert a Pénz beszél május 3-án és 4-én is.
A programsorozat 16. alkalommal kerül megrendezésre. Újdonság-újdonság-figyelem! a NOL közvetíti, szemmel követhető online!
"A Kreatív elhozza a svéd trash-herceget
A Kreatív Brand & Music konferencia egyik sztárelőadója Alexander Bard, az Army of Lovers nevű svéd félvicc banda egyik tagja lesz. Arról fog beszélni, hogy miért tesz nagyon jót az átalakuló internet a márkák zenei arculatépítésének.
Brand&Music konferencia és afterparty, Helyszín: Melin Színház, időpont:11.05.19"
web:
http://www.kreativ.hu/esemeny/brand_and_music/index.php
Hónap végét a reklámok kedvelőinek idén is pikáns különlegességgel készülnek a chéfek akik: 2011. május 28-án újra megrendezik az év legfergetegesebb reklámhabzsolását!
A hazánkban idén 10 éves rendezvénysorozat új helyszínen, a Millenáris B csarnokában várja a reklámrajongókat: kibővült tematikával, szórakoztató programokkal, a világon egyedülálló módon két év reklámfilm anyagának bemutatásával, zöld-tudatos vezértémákkal, koncertekkel, dumaszínházzal és a korábbi években megszokott party hangulattal, valamint a hagyományteremtő Sportzabálók Napja kísérő rendezvénnyel...
http://www.reklamzabalok.hu/
Ennyi jó dolog után a reklám7, ami elkezdi azaz felvonja a harsonákat és a reklámzabálók akik zárják a májust. Ezt diákbarát áraival, az aktuális sajtburger ára szorozva x, valamint az infláció tükrében!! Számukra fontosak a "legkisebbek"!? és még egy érdekes, valahol a legkisebb a legnagyobb!
A diákok nevében, mivel még én is az vagyok köszönöm a rendezvények szervezőinek a lehetőséget és azt h lehetővé teszik anyagilag is h eljussunk! Most rajtunk a világ szeme, h használjuk is az ajándékot amit kaptunk!
Ééééés Te Ott Leszel?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése